CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 16 November 2011

hanya mampu berdoa

kini akhirnye terjawab juga kenpa, mengapa,
ayah sering bersikap begitu..
ayh rebah dihadapan mata aku sndri..
aku melihat sndri dye menahan keskitan, 
dye alami..
dye cuba melawan
dan teruuuuussssss mellllaaaawwwaann..
dipagi hari yg sugguh mulia harinya..
kejadian yg aku xtak lupakan seumur hidup ku..
ayahh..
aku rindu suaranye..
aku rindu minom bersamanya..
aku rindu makan bersamanya..
aku rindu gelak tawanya..
aku rindu senyumannya..
aku rindu dye memanggil ADIKkkkyyaaaa!!!
ya Allah aku sgt merinduinya...
kini aku dapat mendoakan yg terbaik untukknye..
dye macam tahu dye akan jadi begitu..
solat subuh berjemaah di surau, baca al-Quran, bt solat2 sunat..
ayah kau macam sudah mengetahuiii..
mengapa kau xmemberi tahu kami..
blh kami bersiap sedia..
huhuhu...
teh o' panas dan bihun sup..
aku xkan lupa sampai bila2..!!!
i love u ayaahhhhhhhhhhhhhh...... 
hanya Allah yg maha mengetahui segala2nya...


0 ulasan:

Post a Comment